Klacht doorgeven

Bij Elaska staan uw belangen centraal. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. Een klacht is voor Elaska elke uiting van onvrede, zowel schriftelijk als mondeling. Wij zien dit  als een kans om de dienstverlening te verbeteren.

Hoe kunt u een klacht indienen?
Bent u ontevreden over de dienstverlening van Elaska? Wij lossen de klacht graag voor u op. U kunt ons altijd bellen  0481 – 353 995 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 16.00 uur).

U kunt ook een e-mail sturen naar info@elaska.nl. Vermeld alstublieft hierin ook uw telefoonnummer, zodat wij u kunnen bellen om de klacht snel op te lossen. Wij sturen u altijd een bevestiging dat de klacht is ontvangen. Binnen 10 werkdagen ontvangt u dan van ons een inhoudelijke reactie.

Uw klachten gebruiken wij om onszelf te verbeteren
Dit doen wij omdat we willen dat u als klant tevreden bent.

Komt u er met Elaska niet uit?
Als u het niet eens bent met het definitieve standpunt van Elaska dan kunt u uw klacht doorgeven aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) . Dit doet u binnen 3 maanden nadat u er niet met ons bent uitgekomen. Ons KiFiD-nummer is 300.003656. Het KiFiD is een onafhankelijke partij voor geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners.

Download het KiFiD klachtenformulier, vul dit in en stuur dit naar:

KiFiD
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Ga naar de inhoud